Saturday, October 3, 2009

@#$%&* 楼下的师奶 *&%$#@

首先,先将你嘅阅读频道转到粤语,即是广东话。

事件发生在离吉隆坡偏远的一个小镇度。。一日,我哋四个人北上吃喝完之后,返到呢个小镇度。。当我哋都冲晒凉之后,时间都已经唔早喇(十二点),不过我哋边会咁早瞓喇。。于是,我哋四个就围住张四方台,就更系唔系打牌喇,系打佢哋最钟意嘅dota喇,不过就冇我分,因为我唔识打,我就坐系一边睇。。

大概打佐剩个钟,忽然间,我哋屋企嘅门钟俾人gam(按) 到好似惊天大逃亡咁紧张,gam(按)到个门钟就爆咁。。我哋心谂都大概估到系楼下嗰个师奶喇,除佐佢都冇乜边个咁得闲半夜三更来揾我哋,我哋嘅心都毛佐下,冇人敢去开门,大家都非常有默契咁你睇我,我睇你。。终于,我哋最英勇嘅肥哥,挺起胸膛加上冇着衫露出两粒波,好有型咁去开门。。

当门开佐之后,门钟亦都停佐,系呢个时候,比门钟更厉害嘅一把声,好似机关枪咁开始不停扫射,门口呢位师奶嘅嘴开始不停咁“吠”。。如果佢把嘴真系机关枪,我谂我哋屋里边嘅四条友应该都重伤身亡喇。。

呢个师奶不停问我哋,“究竟半夜三更你哋系度做D么也,点解楼下一直听到拖櫈同dumbbell嘅声,我同佢嘅子女半夜都听到,我哋要一早起身返工读书,我唔理你哋系度打机或者搞gay,唔该你哋唔好吵好嘛,不是第一次啦。。”(语气当然冇咁客气啦,说话仲越来越难听,仲有D乞人憎)

我行到门口,“阿Aunty,sorry ar..我知可能我哋真系吵到你,不过请问你觉得我哋应该会系个厅度做D么也le?你都见,我哋坐定定围住张台打机,我哋返房就瞓觉,如果我哋真系吵到你,真系对唔住咯。。”

本世纪最荒谬的一句话就在此刻出现喇,师奶:“我好介意你哋叫我Aunty,我唔系大你哋好多,我嘅名叫Kxxxx。。”(边个想知你嘅名哦,你D咁嘅街市名)

唔知佢系唔系吵到冇也好吵,我就索性用好唔爽嘅眼神叫佐一声“姐姐”,叫佐我都想呕,不如杀佐我啦。。佢或者真系唔系大我哋好多,不过佢副咁嘅尊容,仲要有子女,唔系Aunty系咩哦。。当时真系想帮佢影幅相,放上网,请广大的网友帮忙投票到底佢系唔系Aunty。。

好地地一个Aunty,唔认都算啦,仲要将D头发剪都Tomboy咁,染红色,加上一对黑眼圈,佢老公唔知一睇见想唔想呕,唔知会唔会后悔娶佐佢。。佢D子女仲惨,佢放学去接子女,子女都唔知敢唔敢认呢个阿妈好。。

枉佢好似饱读诗书,都唔讲道理,一开门就不停咁吵,简直就拖衰D诗书。。如果佢好声好气讲,我知我哋都有唔ngam,我哋都会尽量配合,行路细声D,拉櫈都轻D啦。。如果佢真系咁有钱,就买埋上边个单位,唔好俾人住咯,不过佢咁乞人憎,我惊楼下嘅都睇唔过眼,用扫把棍起势咁笃天花板。。

呢张相虽然唔系佢本人,但已经充分表现了嗰位泼妇嘅神髓,仲表现得淋漓尽致,堪称系佢嘅代表图,恭喜!!!
以上纯粹个人意见,仲有D唔理智,真系对唔住。。

8 comments:

Anonymous said...

DBH.. see!!!
i got see ur blog!!!

btw.. the picture very cute.. haha

alexagoh said...

呢个post真系好香港。差D读死我。但系我都读晒jor. 系唔系我话你好台湾,你就变香港?

zhenghwa said...

哈哈。。你都唔错啦,可以读晒,仲可以留言。。我觉得用广东话来写,比较得意嘛。。你明我写么也咩?

krisx said...

wah...really multilanguage =.= '''
pattern memang banyak ~

zhenghwa said...

herk..say me pattern banyak..
lei hou yeh...

sinyee said...

ki siao seh =.=! read dou 一个头两个大,but also finish jor lor.. lek lou mou? LOL! eh, next time hor, record the 姐姐 scolding pattern and post in youtube mar~

zhenghwa said...

haha..lek la u..always so lek..
sot meh..our footstep heavy abit also let her Dxx dao high high..
if put in youtube den sure kena sue lo..dun gao xiu..

Joey Teng said...

俾佢豹胆都唔敢sue你啦,
sue你就代表佢真系咁失礼